Wiązanie kątowe umieszcza krawędzie lub płaskie powierzchnie na dwóch elementach pod określonym kątem w celu zdefiniowania punktu obrotu. Usuwa jeden stopień swobody ruchu obrotowego lub dwa stopnie swobody ruchu kątowego pomiędzy płaskimi powierzchniami. W przypadku wyboru kąta zorientowanego w rozwiązaniu zawsze jest stosowana reguła prawej ręki. Nie obsługuje określanych przez użytkownika granic i pozycji spoczynkowej. Kąt niezorientowany umożliwia orientację i dzięki temu rozwiązanie sytuacji, w której orientacja elementu zostaje odwrócona podczas sterowania lub przeciągania wiązania. Obsługuje określone przez użytkownika granice i pozycję spoczynkową. Ustalony wektor odniesienia jednoznacznie definiuje kierunek wektora osi Z (między produktami) poprzez dodanie trzeciego wyboru do procesu wyboru. Zmniejsza skłonność wiązania kątowego do przełączania się na alternatywne rozwiązanie podczas sterowania lub przeciągania wiązania. To jest rozwiązanie domyślne. Obsługuje określone przez użytkownika granice i pozycję spoczynkową.

Plik Lekcji
Powrót do:Kurs Inventor – zaawansowany > Wiązania i połączenia
Powrót do:Kurs Inventor – zaawansowany > Wiązania i połączenia
0 Komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Skontaktuj się

Wyślij nam wiadomość, a my postaramy się na nią szybko odpowiedzieć. Możesz też zadzwonić na nr. 729675678

Wysyłanie

©2019 BIMv All Rights Reserved

lub

Logowanie

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account